اگر از روی سهل‌انگاری، تنبلی یا عدم اعتماد به نفس، یادگیری گرامر و لغات زبان انگلیسی را هیچ‌وقت آغاز نکرده باشید، طبیعتا جزء آن دسته از افرادی ...
آموزش زبان افزایش مهارت در زبان روش های یادگیری زبان مقالات تخصصی زبان یادگیری زبان

یادگیری گرامر و لغات زبان انگلیسی

اگر از روی سهل‌انگاری، تنبلی یا عدم اعتماد به نفس، یادگیری گرامر و لغات زبان انگلیسی و یا اصطلاحات زبان را هیچ‌وقت آغاز نکرده باشید، طبیعتا جزء آن دسته از افرادی قرار می‌گیرید که سطح زبان انگلیسی آن‌ها عملا «صفر»‌ است. این دسته از افراد همیشه درگیر پیدا کردن منبع یا استادی مناسب جهت شروع یادگیری زبان انگلیسی از سطح صفر هستند. یادگیری گرامر و لغات زبان انگلیسی

در یادگیری زبان انگلیسی اعتماد به نفس داشته باشید( حتی با کلمات و گرامر اشتباه )

موقع صحبت کردن حتی اگر خودتان هم می‌دانید که اشتباه دارید، به هیچ عنوان مکث نکنید و صحبتتان را قطع نکنید. حتما ادامه بدید و جمله خود را به هر طریقی که شده به پایان رسانید. سعی کنید منظور را حتی با کلمات یا گرامر اشتباه به طرف مقابل برسانید.
لبخند زدن هنگام صحبت به زبان انگلیسی باعث می‌شود که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

اهمیت لغت اگلیسی در یادگیری زبان از صفر

در ابتدا اگر گرامرتان خوب نباشد، به کمک لغت تا حد زیادی می‌توانید منظورتان را برسانید.
اما اگر لغت انگلیسی بلد نباشید چه؟پس حتما یادگیری لغت را در اولویت بگذارید.
باید کلی لغت انگلیسی حفظ کنید؟
بهتره که لغات رو در قالب جمله یاد بگیرید.
اصطلاحات انگلیسی را جمع‌آوری کنید و آن ها را یاد بگیرید. این کار تاثیرش بسیار سریعتر از حفظ کردن لغته!
در هر اصطلاح به جای یک لغت شما چندین لغت رو یاد می‌گیرید و علاوه بر آن در یاد گرفتن گرامر هم خیلی به شما کمک می‌کند پس حتما کلمات را در مثال‌های مختلف یاد بگیرید. اگر قرار است مرتبا آن جزوه را مرور کنید می ‌توانید این مثال‌ها را روی فلش کارت بنویسید و با آن‌ها تمرین داشته باشید.

گوش کنید تا یاد بگیرید

هنگام گوش دادن به رادیو، اخبار یا فیلم‌های انگلیسی، به آنچه می شنوید توجه کنید. همیشه یک دفترچه یادداشت برای نوشتن عبارات جدید کنار خود نگه دارید و از معلم یا استاد خود در مورد آنچه که نمی‌فهمید، سوال بپرسید.

ذائقه خودتان را در زبان انگلیسی پیدا کنید

هیچ کسی بهتر از شما، خودتان رو نمی شناسد. ببینید چه چیزی برای شما جذاب تر است؟ دیدن فیلم؟ گوش دادن به رادیو و پادکست؟ یا خواندن کتاب؟
تمرکز خود را روی روشی که مورد علاقه تان است بگذارید و سرمایه‌گذاری کنید.

زبانسرا اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید