آموزش زبان انگلیسی با موسیقی برای کودکان باید در محیطی شاد و همراه با همسالان خود صورت گیرد. محیط هایی مانند مهد کودک ها، کودکستان ها ...
آموزش زبان روش های تدریس زبان زبان انگلیسی و کودکان

آموزش انگلیسی با موسیقی برای کودکان

از جمله مخاطبان آماده به یادگیری، کودکان می باشند. این ذهن های آماده پذیرای هر آنچه هستند که ما به آن ها نشان می دهیم. از این رو آموزش زبان انگلیسی با موسیقی، بیشترین تاثیر را در کودکان داشته و بازده این روش برای آن ها ۱۰۰ درصد می باشد.آموزش  انگلیسی با موسیقی برای کودکان

کودکان عاشق بازی و شیطنت می باشند. از این رو پایبند کردن آن ها به کتاب و کلاس بسیار سخت است. از طرفی نمی توان از آن ها انتظار داشت که مانند یک بزرگسال اهمیت یادگیری زبان دوم را درک کنند. به همین منظور باید از روش های غیر مستقیم مانند آموزش زبان انگلیسی با موسیقی استفاده کرد، تا لغات را در نهان آن ها تثبیت نماییم.

از طرفی همراهی والدین با آن ها، لذت یادگیری را بیشتر کرده و بازی های کودکانه را در قالب آهنگ هایی که مخصوص آن ها تهیه شده اند را، بهتر یاد می گیرند. این روش مخصوصا برای کودکانی که سن شان کمتر از ۶ سال است، بسیار کارایی دارد. ذهن این کودکان بسیار کنجکاو بوده و به خوبی آماده یادگیری است.

آموزش زبان انگلیسی با موسیقی برای کودکان باید در محیطی شاد و همراه با همسالان خود صورت گیرد. محیط هایی مانند مهد کودک ها، کودکستان ها برای این امر بسیار مناسب است.

آهنگ های بسیاری همراه با متن های ساده و جذاب برای این کودکان در سایت همیار زبان قرار داده شده است. همچنین می توانید بسیاری از موزیک ویدیو های جذاب که برید های انیمیشن ها می باشند، از یوتیوب، فیسبوک و… تهیه کنید. انجام حرکات موزون همراه با بیان لغات، به کودکان اشاره می کند که هر آهنگ، چه منظوری دارد.

آموزش زبان انگلیسی با موسیقی برای کودکان باید در محیطی شاد و همراه با همسالان خود صورت گیرد. محیط هایی مانند مهد کودک ها، کودکستان ها ...

پخش موسیقی در فضای خانه، ذهن ها را برای شنیدن و درک کردن آماده می سازد. حال تصور کنید که بخواهید برای آموزش زبان انگلیسی با موسیقی از آهنگ های جذاب و مناسب سن کودکان نیز استفاده کنید. در این صورت خواهید دید که او بسیار سریعتر از شما، قادر به یادگیری است.

یادگیری یک زبان از طریق موسیقی ، آموختن را تبدیل به سرگرمی می کند.

 

www.isfahanzabansara.ir

دیدگاهتان را بنویسید