راز موفقیت در آموزش و یادگیری صحیح و سودمند زبان انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر است، یک آموزشگاه زبان می‌تواند تأثیر بسزایی هم بر یادگیری و ....
آموزش زبان آموزشگاه زبان

خصوصیات یک آموزشگاه زبان معتبر

در این مطلب سعی کردیم تا برخی از مهم ترین خصوصیات یک آموزشگاه زبان معتبر را بیان کنیم:

  • اولین خصوصیت در معرفی بهترین آموزشگاه زبان، داشتن تیمی یکپارچه از مدرسین آن آموزشگاه است. موثرترین نیروی یک آموزشگاه خوب، مدرسین آن آموزشگاه است. به همین دلیل وجود یکپارچگی در بین مدرسین آموزشگاه، امری ضروری است.
  • دومین مورد در معرفی بهترین آموزشگاه زبان، داشتن تیم حرفه ای با معلومات بالا است.
  • خصوصیت سوم، وجود یک مدیریت قوی و منظم است که خودش هم تسلط کامل بر زبان داشته باشد.
  • استفاده از روش ها و متدهای روز دنیا در امر تدریس و آموزش. یکی از خصوصیات آموزشگاه های زبان معروف، همین مورد می باشد.

راز موفقیت در آموزش و یادگیری صحیح و سودمند زبان انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر است، یک آموزشگاه زبان می‌تواند تأثیر بسزایی هم بر یادگیری و ....

  • از خصوصیات دیگر بهترین آموزشگاه زبان این است که دارای امکانات آموزشی و رفاهی خوبی باشد.
  • منابع آموزشی خوبی داشته باشد. محتوای کتاب هایش در سطح بین الملل باشد.
  • خصوصیت دیگر، داشتن یک محیط آموزشی مناسب با جوی صمیمانه است. اگر فراگیر در محیطی که جو خشک بر آن حاکم است، قرار گیرد و فضای کلاس فقط فضای آموزش باشد قطعا دلزده می شود و چه بسا به دلیل داشتن تجربه بد، دیگر علاقه ای به فراگیری زبان نداشته باشد. محیط های پرتنش و پر رفت و آمد، نواختن زنگ پایان کلاس ها به طور مکرر و ….از عوامل ایجاد تشویش در زبان آموز است.

دکوراسیون محیط های آموزشی نیز مهم است. آموزشگاه های که دکوراسیون آن، با محیط های اداری تفاوت چندانی ندارد فضای مناسبی برای آموزش نمی باشند.

در مورد محیط آموزشی نکته ی مهم دیگر این است که جو کلاس باید بگونه ای باشد که فراگیر  بتواند بدور از خجالت و استرس صحبت کند.

این مورد به عهده ی مدرس است که فضای کلاس را به سمتی پیش ببرد که فراگیران بدون هیچگونه دلهر ه ای بتوانند انگلیسی صحبت کنند حتی اگر از لحاظ مکالمه ضعیف باشند.

  • آزمون هایی که در آموزشگاه برای سنجش میزان معلومات فراگیران برگزار می شود باید مطابق استاندارد های تعریف شده در آموزشگاه باشد.

راز موفقیت در آموزش و یادگیری صحیح و سودمند زبان انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر است، یک آموزشگاه زبان می‌تواند تأثیر بسزایی هم بر یادگیری و هم انگیزه و اراده در امر یادگیری داشته باشد.

مسلماً یک آموزشگاه با یک محیط نامناسب و بی‌نظم و شلوغ هیچوفت نمی‌تواند نتیجه ی مساعدی در برداشته باشد. از این‌ رو باید به محیطی که در آن تحصیل می‌کنید توجه داشته باشید، همچنین سعی کنید آموزشگاهی انتخاب کنید که با زمان بندی مفید یادگیری شما منطبق باشد، یعنی بتوانید در زمان‌هایی که پتانسیل بالایی برای یادگیری دارید در کلاس حاضر شوید.

از طرفی برای آنکه بتوانید در یک محیط مدرن و با انواع و اقسام ابزار یادگیری به تحصیل زبان بپردازید بهتر آن است که آموزشگاهی انتخاب کنید که امکانات آموزشی و علی‌الخصوص امکانات آموزشی دیجیتال آن مطابق با چیزی باشد که در نظر دارید.

مواردی نظیر خروجی آموزشگاه و کارنامه‌ای که در طی سال‌های فعالیتش داشته و یا مدرسانی که در آن به تدریس مشغول هستند نیز از موارد مهمی هستند که حتماً باید به آن‌ها توجه داشته باشید. با رعایت این موارد می‌توان با اطمینان گفت که از آموزشگاهی که در آن به یادگیری زبان می‌پردازید نتایج خوبی خواهید گرفت.

isfahanzabansara.ir

دیدگاهتان را بنویسید