در این مطلب میخواهیم به چند ترفند برای یادگیری زبان انگلیسی اشاره کنیم.یک قانون کلی برای زندگی: هر چیزی را که در اینترنت می خوانید باور...
روش های یادگیری زبان قوانین یادگیری زبان یادگیری زبان

ترفندهایی برای یادگیری زبان انگلیسی

در این مطلب میخواهیم به چند ترفند برای یادگیری زبان انگلیسی اشاره کنیم.

یک قانون کلی برای زندگی: هر چیزی را که در اینترنت می خوانید باور نکنید. هکر های زندگی در همه جا آنلاین هستند، ویدیو های یوتیوب در مورد آنها را حتما دیده اید. با این حال، هنگامی که صحبت از یادگیری زبان انگلیسی می شود، هیچ جادویی برای یادگیری زبان وجود ندارد. در اینجا از چند ترفند برای شما می گوییم که کار را برایتان راحت تر می کنند.

بیایید واقع بین باشیم: امکان ندارد یک روز از خواب بیدار شوید و به زبان انگلیسی مسلط باشید، اما می توانید با مطالعه کتاب ها به زبان انگلیسی انجام این روند را کمی ساده تر کنید.

۱٫ به تناسب اندام برسید و زبان یادبگیرید: آیا ضرب المثل با یک تیر دو نشان زدن را شنیده اید؟ مطالعات نشان می دهند که شما می توانید یادگیری زبان انگلیسی را با ورزش افزایش دهید. به همین ترتیب، توانایی مغزتان برای حفظ دانش را بهبود می بخشید. تحقیقات نشان داده اند افرادی که زبان را در حین ورزش تمرین می کردند در آزمون تسلط بیشتری نسبت به افرادی داشتند که ورزش نمی کردند.

۲٫ زمان را در نظر داشته باشید: تحقیقات نشان می دهند که تکرار مؤثرترین روش برای یادگیری است، زیرا مغز اطلاعات بیشتری را مطالب تکراری حفظ می کند. بنابراین، به جای تسلیم شدن، سعی کنید مدام مطالب را با خود مرور نمایید تا دانش کوتاه مدت را به دانش بلند مدت تبدیل کنید.

۳٫ تجربیات همه جانبه کسب نمایید: شاید نتوانید برای یادگیری زبان انگلیسی به کشور دیگری سفر کنید با این حال، با ایجاد تغییرات ساده در زندگی روزمره، می توانید راه های موثری برای غرق شدن در یک زبان جدید پیدا کنید. تکنیک هایی مانند تغییر زبان گوشی یا تماشای یک مجموعه تلویزیونی به زبان های دیگر می توانند به شدت کمک کنند.

۴٫ شخصی سازی کنید: بر کلماتی تمرکز نمایید که اغلب در مکالمه روزمره استفاده می کنید. به همین ترتیب وقت برای یادگیری کلمات و عبارات کلیدی نگذارید که برای شما مهم نیستند. اگر از ورزش لذت نمی برید، اصطلاحات فوتبال را مطالعه نمی کنید. به یادگیری کلماتی اقدام نمایید که می توانید تمام وقت استفاده کنید، مانند آهنگ های مورد علاقه خود به زبان انگلیسی.

۵٫ بر محتوا تاکید داشته باشید: برای مطالعه، به جای تمرکز بر حفظ کلمات کلیدی، سعی کنید جملات خود را با استفاده از چندین کلمه توسعه دهید. مطالعه در این راه به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که چگونه کلمات با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

در این مطلب میخواهیم به چند ترفند برای یادگیری زبان انگلیسی اشاره کنیم.یک قانون کلی برای زندگی: هر چیزی را که در اینترنت می خوانید باور...

چه کارهایی نباید انجام دهید:

۱٫ عبارات بی معنا به کار نبرید:  فقط به صرف این که جمله ای سرگرم کننده است، آن را به کار نبرید. زیرا به این معنی نیست که شما ارتباط برقرار کرده اید. در عوض، از تکنیک هایی استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا کلمات و عبارات درست را در یک زمینه واقعی درک کنید. با مشاهده برنامه های آموزشی، قادر خواهید بود مکالمه های واقعی و نه فقط کپی کردن جملات بدون معنی را انجام دهید.

۲٫ باخوابیدن هرگز زبان یاد نمی گیرید: تحقیقات نشان داده اند، این ایده که شما می توانید زبان را در حالی که در خواب هستید یاد بگیرید، در واقع افسانه ای بیش نیست. برای یادگیری یک زبان، خواب خود را خراب نکنید، زیرا این تکنیک تنها به توانایی شما در یادگیری لغات کمک می کند، بدون اینکه بتوانید معنای واقعی و معناشناختی را باهم مرتبط سازید.

۳٫ یادگیری شتاب زده هرگز!: برخلاف باور عمومی، بهترین روش برای یادگیری زبان، یادگیری شتاب زده نیست. برای یادگیری یک زبان، تکرار در طول زمان بسیار مفیدتر از تلاش شتاب زده است. یادگیری پر تکرار به توسعه حافظه بلند مدت شما کمک خواهد کرد.

isfahanzabansara.ir

دیدگاهتان را بنویسید